Ψηφίστηκε στη Βουλή η ισοδυναμία των αδειών οδήγησης αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας

Ψηφίστηκε στη Βουλή η ισοδυναμία των αδειών οδήγησης αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία ψήφισης του νέου νομοσχεδίου που αφορά την ισοδυναμία της άδειας Θετικό βήμα, αρκεί να τηρηθούν οι διαδικασίες.οδήγησης αυτοκινήτου με την άδεια μοτοσικλέτας. Συγκεκριμένα, υπερψηφίστηκε από την Ολομέλεια του Κοινοβουλίου η ισοδυναμία της άδειας οδήγησης αυτοκινήτου (Β) με την άδεια οδήγησης μοτοποδηλάτου (ΑΜ, έως 50 κυβικά εκατοστά) και την άδεια οδήγησης ελαφρού δικύκλου (Α1, έως 125 κυβικά εκατοστά).

Ο νέος νόμος, λοιπόν, επιτρέπει στον κάτοχο διπλώματος αυτοκινήτου (Β) να οδηγήσει μοτοποδήλατα κατηγορίας ΑΜ (50κ.εκ.), αρκεί να έχει την άδεια οδήγησης πάνω από 6 χρόνια και να έχει συμπληρώσει την ηλικία των 27 ετών.

Υποχρεωτικές οι πέντε ώρες εκπαίδευσης

Επίσης επιτρέπει την οδήγηση ελαφρού δικύκλου κατηγορίας Α1 μόνο εντός της Ελλάδας, αρκεί οι κάτοχοι Ο ΣΕΜΕ συμφωνεί με τη νέα νομοθεσία.διπλώματος B να έχουν το δίπλωμα πάνω από 6 χρόνια, να έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 27 ετών και να έχουν συμπληρώσει 5 ώρες εκπαίδευσης. Το τελευταίο ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί πώς θα γίνεται, μένει να ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες.

Ο ΣΕΜΕ, Σύνδεσμος Εισαγωγέων Μοτοσικλέτας, ο οποίος πρόσφατα ιδρύθηκε, βρίσκει τη νέα νομοθεσία πολύ σημαντική για την αστική κινητικότητα και την ασφάλεια. Ο πρόεδρος του ΣΕΜΕ, Σωτήρης Χατζίκος της Μοτοδυναμικής ΑΕ, τόνισε: «Θεωρούμε ότι ο νέος νόμος εισάγει και στη χώρα μας μια ισορροπημένη ρύθμιση στο θέμα των ισοδυναμιών, διευκολύνοντας την πρόσβαση των πολιτών σε ένα προσιτό, αποτελεσματικό και ασφαλές μέσο για την αστική μετακίνηση».

πηγή:zougla.gr