Tesla Roadster: Έρχεται το 2022

Tesla Roadster: Έρχεται το 2022

Ο Elon Musk επιβεβαίωσε ότι το νέο Tesla Roadster δεν θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2021.

Η δεύτερη γενιά Tesla Roadster θα καθυστερήσει μέχρι το 2022. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Elon Musk, ανακοίνωσε πρόσφατα το νέο χρονοδιάγραμμα για το μοντέλο στο Twitter, επιβεβαιώνοντας ότι το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή προχωρά στα τελικά στάδια της εξέλιξής του.
Μόλις κυκλοφορήσει το Roadster, ο Musk υπόσχεται ότι η γκάμα της Tesla και η απόδοση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αποκτήσουν νέα σημεία αναφοράς. Η μάρκα έχει ήδη δείξει τις δυνατότητες της τελευταίας τεχνολογίας των μπαταριών και του κινητήρα με το νέο Model S Plaid, το οποίο έχει μέγιστη απόδοση 1.020 ίππους και εντυπωσιακή αυτονομία 628 χλμ. Το Roadster θα έχει αρκετά κοινά σημεία με το Model S Plaid, κάτι που θα βοηθήσει στην επιτάχυνση της ανάπτυξης. Ωστόσο, σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, το Mk2 Roadster δεν θα είναι μόνο του στην κατηγορία, αφού τώρα θα αντιμετωπίσει τα: Lotus Evija, Pininfarina Battista και APEX AP-0.

Πλαίσιο και κινητήρας

Ο Musk λέει ότι το Tesla Roadster είχε σχεδιαστεί για να «δώσει το τελειωτικό χτύπημα στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα». Η πιο πρόσφατη ανακοίνωσή του επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο θα διαθέτει μια έκδοση του πρόσφατα εξελιγμένου συνόλου τριών κινητήρων «Plaid». Το σύστημα έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στο model S , όπου παράγει 1.020 ίππους αρκετούς για να κάνει το 0-100 σε 1,9 δευτερόλεπτα και να έχει τελική ταχύτητα 320 χλμ. Ωστόσο, αναμένουμε από την Tesla να ενισχύσει την δύναμη, αφού θα τοποθετηθεί στο Roadster. Σύμφωνα με ότι έχει δηλώσει ο Musk, το Roadster θα έχει την ίδια επιτάχυνση 1,9 δευτερολέπτα για το 0-100, αλλά η τελική ταχύτητα του σπορ αυτοκινήτου θα ανεβεί στα… 400 χλμ.

Όπως και το Model S Plaid, το πλαίσιο του Roadster θα διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον πίσω άξονα και έναν στον μπροστινό. Η Tesla ισχυρίζεται επίσης ότι το νέο ηλεκτρικό της μοντέλο θα καλύπτει το ¼ του μιλίου (τα 400 μέτρα) σε 8,8 δευτερόλεπτα. Έτσι γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που θα σπάσει το φράγμα των εννέα δευτερολέπτων.

Ωστόσο, το Roadster έχει σχεδιαστεί, έχοντας κατά νου και την μεγαλύτερη αυτονομία. Οι κινητήρες θα τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 200kWh, η οποία είναι σχεδόν διπλάσια από οποιαδήποτε άλλη πηγή ενέργειας ηλεκτρικού αυτοκινήτου που διατίθεται σήμερα στην αγορά. Η Tesla λέει ότι η μονάδα θα παρέχει μέγιστη εμβέλεια 1000 χλμ.

Ο ακριβής τρόπος με τον οποίο η Tesla θα βγάλει 1000 χλμ από μια μπαταρία δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί αν και η εταιρεία ανακοίνωσε πέρυσι σε μία παρουσίασή της μια προγραμματισμένη αλλαγή στον τύπο των στοιχείων που αποτελούν τις μπαταρίες της. Αυτές μπορούν να αποθηκεύουν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια, διατηρώντας παράλληλα τις ίδιες διαστάσεις και, χάρη στο πυρίτιο (αντί για γραφίτη), τα στοιχεία θα πρέπει επίσης να είναι φθηνότερα στην παραγωγή. Το Roadster θα έχει διάταξη καθισμάτων 2 + 2 αλλά χώρο αποσκευών εμπρός και πίσω. Όπως δείχνει το όνομά του, το Roadster διαθέτει οροφή, που ανοίγει. Ωστόσο, αντί να είναι ηλεκτρική, είναι χειροκίνητη. Η Tesla θα δώσει στους αγοραστές, ένα αφαιρούμενο γυάλινο πλαίσιο για τη μέση της οροφής του sport αυτοκινήτου, το οποίο θα αποθηκεύεται στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου. Ως τώρα η Tesla δεν έχει αποκαλύψει επίσημα το εσωτερικό του μοντέλου της.

Παρά την καθυστέρηση της παραγωγής έως το 2022, η Tesla έχει ήδη αρχίσει να δέχεται κρατήσεις για το Roadster. Οι τιμές για το αρχικό μοντέλο αναμένεται να ξεκινούν από περίπου 170.800 ευρώ, με τους πελάτες να κληθούν να καταθέσουν 43.000 ευρώ προκαταβολή.

πηγή:newsauto.gr